w a n n u r s y a r i f a h

Website Alami KeAbnormalan

Website Alami KeAbnormalan 

Assalamualaikum,hari ni saya merasakan sedikit kebingungan yang disebabkan oleh website tempat kami berkongsi cerita dan info perbagai maklumat ini mengalami sedikit keabnormalan yang tidak pernah berlaku sama sekali.

Jadi saya pun berfikir,jangan-jangan ni berpunca dari setting website tempoh hari yang mungkin ada kesan sampingan tak..lalu saya carilah punca-puncanya.


Puas saya periksa,template website dan kedudukan semua tak memberi masalah.Ini tak lain tentu pasal iklan nuffnang ni memberi ketidak seimbangan pada website saya.Hmm mahu menulis pun rasa kurang bersemangat.Kami pun tak sedar sebab masing-masing sibuk dengan urusan lain.Jadi saya baru je perasan bila terasa nak online website saya nih.Kebetulan tadi baru lepas request 'castout' hasil dari sumber iklan nuffnang ni.

Masa nak menulis ni,saya cadang nak hantar tiket pada nuffnang,tapi bila tengok website dah kembali normal,saya tak jadi nak hantar tiket.Cuma sempat buat pager skrin ni je.

<--------- large rectangle jadi twins

Kebetulan dah bercerita pasal nuffnang,elok saya ceritakan sikit sejarah perhubungan website kami dengan nuffnang.Saya senang dengan nuffnang dan nuffnang ni ada adik dia iaitu chup chup.Tapi saya lebih senang dengan nuffnang.Sehingga kehari ini,dari oktober 2013,hingga kini april 2015 dekat la hampir 18 ke 19 bulan website saya memberi kerjasama dengan nuffnang untuk monetise kan web ni.

Dari segi perkhidmatan okey la.Web kami pun cuma biasa saja.Dan kami berasa sangat berterima kasih pada nuffnang,kerana sudi berkerjasama dengan web yang hanya dibalik-balik pokok ni.

Sesuailah kalau yang ingin bermula memiliki blog/website sendiri tu,boleh terus mohon nuffnang untuk terima blog/web anda.

Tag : BERITA BLOG
2 Komentar untuk "Website Alami KeAbnormalan "

sama laa kita.... lepas apa pun iklan xmasuk hari ni kan...zero jer...hurm..tp skrg nuffnang kembali normal...

btw klik dan like pic sini sama ye - http://www.bakul2011.com/2015/04/peringkat-ketiga-review-like-fan-page.html

Popular Posts

Back To Top