w a n n u r s y a r i f a h

CINCIN UNTUK UMIE


Assalamualaikum

Lama saya tak update blog kan,maaf sebab sibuk sikit hal urusan planet pluto hee ^_^
Cincin tu saya beli khas untuk umie tersayang..

Sekarang ni dalam bulan april 2014 ni kan,harga emas masih murah walau hakikatnya emas tetap mahal tapi masih di anggap murah berbanding sebelum ini yang harga semasa mahal tinggi.

Oleh sebab itu saya membeli sebentuk cincin emas macam di atas tu,khas untuk umie saya.senang je kalau nak ukur jari umie saya,sama saiz dengan jari saya hee..sangat mudah..kalau orang lain mesti kena ukur dulu sebekum beli.kalau tak nanti kena pergi ubah saiz..dah kena bayar lebih ..kan..

Jadi,sementara harga emas tengah rendah,harus lah beli..ikut pada kemampuan juga la..sama ada untuk buat pakai sendiri,hadiah atau nak buat pelaburan..baiklah jumpa lagi insyallah..

2 Komentar untuk "CINCIN UNTUK UMIE"

Popular Posts

Back To Top