w a n n u r s y a r i f a h

RENEW ROAD TAX DAN INSURAN KENDERAAN SEBELUM 31 MAC



Renew road tax dan insuran kenderaan

Assalamualaikum semua,saya nak bagi tahu yang bermula 1hb mac hingga 31 mac ini sesiapa yang ingin membuat renew road tax dan insuran kenderaan,
Boleh la cuba menerusi plan yang di sediakan oleh RichPlan ni.Sebelum ni saya ada bagi tahu di entri lepas.pi kali ni saya buat lagi entri berkaitan roadtax ni untuk lebih jelas.

Hari tu cik Qema Amaya ada minta link website Richplan ni,sebenarnya saya dah ada dalam entri yang lepas,tapi saya buat entri ni untuk lebih khusus lagi,sebab entri lepas khas cerita pasal kisah funniest driver,tu yang harus buat lebih khusus lagi.

Entri ni juga untuk anda atau sesiapa yang mencara plan insuran kenderaan baru yang berpatutan dan mudah menerusi sistem online.Dengan membuat renew roadtax dan insuran kenderaan dari 1-31 mac 2014 di Richplan,anda akan mendapat diskaun sehingga 15% serta berpeluang mendapat hadiah misteri.
(Best kan).Kelebihan lain dengan plan ni adalah,jika roadtax dan insuran kenderaan anda tamat tempoh pada september,anda masih boleh buat prebook siap²..,apapun anda harus merujuk laman yang saya sertakan link
untuk lebih detail dan terang bulan purnama,anda boleh terus ke website tersebut.atau hubungi mereka atau terus pergi ke pejabat kalau nak lagi lebih senang untuk berbincang.
LINK WEBSITE
Dah dekat seminggu saya tak buat entri kan..hee..baru sembuh dari demam ni..musim demam melanda suda..alhamdulilah dah semakin sihat..boleh lah berbloging semula..baru meriah dunia blog ni saya kembali kan..(perasaan apakah ni?) Hekhek..
Baiklah,jumpa lagi dalam entri akan datang,Jazzakallahu khairan
^_^×

0 Komentar untuk "RENEW ROAD TAX DAN INSURAN KENDERAAN SEBELUM 31 MAC"

Popular Posts

Back To Top