w a n n u r s y a r i f a h

SISTEM PAYPAL

sistem paypal
Assalamualaikum.sistem paypal ni saya ingat macam akaun yang topup untuk berurus niaga atau sebagai perantara dari A ke B.rupanya selepas pergi ke website dia (paypa),ada banyak fungsi.Dengan akaun paypal,kita boleh membeli beli secara atas talian (online) dan kebanyakkan urusan niaga secara atas talian ni sekarang dah banyak guna sistem paypal.
Uhuk..agak ketinggalan zaman juga saya ni.. :-p !!!
Kelebihan guna sistem paypal ni ia lebih privacy dan selamat.seseorang itu boleh menggunakan hanya telefon bimbit untuk membuat permindahan wang atau pembayaran.huish!! Tak perlu la saya ke bank dah lepas ni.



Kelebihan lain pula bila menggunakan paypal ni adalah menjimatkan masa,tenaga selain tak perlu Beratur ke bank untuk guna mesin atm.sesuai la bagi mereka yang gemar membeli belah atau berurusan dengan wang ringgit secara online.
Mereka yang Layak menggunakan paypal ni adalah pengguna kad debit visa dan kredit kad.
Kad debit bank tu mesti ada cop visa.tapi tak pasti lah kenapa.mungkin visa ni suatu pra syarat untuk berurusan secara global.(memandai je tikam!!! Huhu gorenggg je).
Baiklah,rasa teruja nak ada akaun paypal? Boleh ke website ni untuk tutorial membuka akaun paypal .
Rasa saya pun nak buka juga la akaun paypal ni.mudah sikit urusan.
Itu sahaja entri ringkas dari saya.hmm geram sebab banyak benda saya terlepas hanya kerana tak ada akaun paypal. :-p
Ilalliqa (jumpa lagi nanti)
0 Komentar untuk "SISTEM PAYPAL"

Popular Posts

Back To Top