w a n n u r s y a r i f a h

NORTON ANDROID ANTIVIRUS


Norton antivirus android

Assalamualaikum.norton antivirus untuk android ni sesuai digunakan untuk keselamatan android anda.Ia meliputi banyak ciri ciri keselamatan dan paling di utamakan adalah anti malware yang sering mengintai untuk menceroboh android anda.

Norton antivirus sememangnya sudah dikenali bagi pengguna pc dan laptop,namun untuk andoir mungkin ramai belum mengetahui.untuk pc,saya sudah menggunakan norton antivirus sejak 2005 dan setakat ini keadaan pc saya agak bebas dari sebarang serangan virus serta di jangkiti oleh virus.

Oleh itu,saya meng install applikasi norton pula ke adroid saya dan setakat ini android saya bebas aktiviti malware.

Bagi peminat game samaada secara online mahupun offline,norton mampu untuk mengesan kehadiran applikasi yang mangandungi malware.jika anda menggunakan cd untuk meng install game ke pc atau ke laptop,norton masih boleh mengesan virus di dalam cd game tersebut.

Kebanyakkan malware berlindung di beberapa fail atau aplikasi tertentu,dan ini menyukarkan perisian antivirus untuk mengesan aktiviti malware,dengan menggunakan norton,kesemua fail serta aplikasi dapat di imbas untuk memastikan keselamatan android.

Amaran akan diberikan selepas malware berjaya di kesan.norton mudah di kendalikan dan sesuai untuk semua pengguna android.jika anda ingin memuat turun applikasi ini,anda boleh klik banner di atas atau melalui playstore android anda.

Jazzakallahu khairan

0 Komentar untuk "NORTON ANDROID ANTIVIRUS"

Popular Posts

Back To Top