w a n n u r s y a r i f a h

KUIH GULUNG


MIMPI KUIH GULUNG

Assalamualaikum..mimpi kuih gulung? Haish..pelik pelik je kan..hee..baru baru ini saya ada termimpi mengenai kuih gulung hijau berintikan kelapa..Mmmm..sedap sangat..yang bestnye banyak sangat kuih gulung ni di atas meja.

Dalam mimpi tu kuih ni orang dok bagi pada saya.bila melihat saya dok tengok je kuih gulung yang ada kat atas meja tu,ramai la yang datang bawakan kuih gulung untuk saya..uhu..bestnye..

Jadi,disebabkan mimpi tu,saya jadi ngidam nak makan..hihi..tu yang buat entri ni.dah 3-4 hari tak ada entri baru kan..maaf..saya kurang sihat..demam melanda diri...tapi saya dah makan ubat...jangan risau...

Demam denggi jauh sekali.saya demam sebab lain..mungkin sebab cuaca panas agaknya..kalau ada entri baru saya update la..tapi kalau tengah demam ni hmm macam tak lalu jew nak berblogging..insyallah nanti saya update ye..
Peace ^_^×

Kuih kesukaan ramai

0 Komentar untuk "KUIH GULUNG"

Popular Posts

Back To Top