w a n n u r s y a r i f a h

FISRT TIME DAPAT HADIAH GA

First time menang GA

Assalamualaikum semua.Alhamdulilah..cerita kali ni adalah cerita yang tersangat terharunya sebab dapat menang GA yang di anjurkan oleh cik.sarahuda yang cute syangat tu..hukhuk.saya tak tahu pun menang segmen tu.huhu..dok singgah blog sarahuda,sekali terbaca senarai pemenang.saja nak tengok kan..mana tahu tersenarai ...meh tengok meh..


Senarai peserta²

Best join GA nim..mula² ingat macam tak berpeluang..tapi..


Menang menerusi ramdom generate

Huhu....saya no.7 hmm.hmm..syukran ...


MENANG STICKER NI

Oooo..cik sarahuda dah umum pemenang senyap² jew eah...nak buat kejutan lewtew..ahak..saya dah tahu dah...walaupun dah berapa kurun berlalu..kikiki..baru ni saya tahu saya menang..Alhamdulilah..terima kaseh cik sarahuda.. : )

Hmm..ada satu rahsia nak bagi tahu..pasal err..ehm..erhmm..H...1...2...hee..baru pagi tadi apply..tak sampai beberapa jam dah aproved..saje cuba..pasal yang dah ada ni ? En.nuff ? Hihihi biar situ...dah bagi ruang dok diam² ye..jangan rebut sokmo..tak baik...kikiki..

Baiklah..eah jap..ada borang h12 ..kalau rasa berminat isi la ye..jumpa lagi
Macam biase..peace kat mata ----------> ^_^×

0 Komentar untuk "FISRT TIME DAPAT HADIAH GA"

Popular Posts

Back To Top