w a n n u r s y a r i f a h

ENTRI SANTAI


Assalamualaikum

Entri kali ni cuma entri santai je ye.jangan stress² okeyyy.
Saya nak beramah mesra dengan pembaca sama ada setia mahupun semi-setia.hehe...

opss!!

Sebelum tu nak tanya..dah baca novel yang saya tulis tu ke? Ehe..kalau dah baca bagi la rate or coment ye..yang pasal novel tu saya insyallah,akan di kemaskini sehari dalam 2 episod or 2 bab.(2 bab tu dah banyak tau,lenguh jari saya.)

secara anggaran kasarnya,terdapat sebanyak 45 bab dengan ketebalan muka surat 245 dengan mengikut saiz buku nota yang panjang tu.buku nota yang kita guna masa KH tu.kemahiran hidup.
Dah lama dah bersarang dalam almari tu.baru ni nak mula kongsi dalam blog.saya tak tulis panjang²,tapi akan bahagi² kan ke dalam entri berperingkat supaya pembaca tak merasa letih membaca entri yang panjang.rasanya cukup kowt dua episod sehari.

Baiklah.entri santai kita tak perlu panjang berjele jela.hanya nak beramah mesra je.hope anda dalam keadaan sihat n ceria selalu.

Untuk tahun 2014 ni!hope rezki lagi murah.ameen





Kalau anda suka vote orang.sini tempatnya.
vote now!

3 Komentar untuk "ENTRI SANTAI"

Popular Posts

Back To Top