w a n n u r s y a r i f a h

STATIK DAN KEYWORD:Cerita simple


Cerita hari ini adalah keyword dan statik

Assalamualaikum..Haa..saya nak cerita pasal statik dan keyword pula yang terdapat di blog saya ni.saya tak mahir pun pasal keyword ni.


statik pelawat minggu ni

Saya harap apa yang saya kongsikkan mampu memberi manfaat kelak walaupun seorang.


Keyword untuk bulan ni

Malaikat merupakan perkataan yang mendominasi carta keyword saya.saya jarang tulis mengenai Malaikat,rasanya lebih kepada Khalifah...


Pada pagi ni punye keyword

Keyword ni hadir di saat saya tengah duk pening kepala memikirkan apa yang pembaca tengah cari.pentingnya Seorang Khalifah kepada umat islam.saya akan tetap menulis mengenai Khalifah sehingga hadirnya seorang Khalifah di muka bumi ni dikala kita mempunyai masa sekurang² nya 1 dekat lagi.

Satu dekat tu tak lama,sekejap je masa berlalu..hari ni kita muda,esok bakal tua..usia khalifah adalah dalam 40tahun umurnya sewaktu di bait oleh pengikutnya.Di sisinya ada Jibril a.s. ...seorang lelaki yang dirahsikan dan di lindungi Allah.Beliau juga akan dibantu oleh Nabi Isa a.s.

Baiklah..insyallah saya akan menulis mengenai beliau tak lama lagi.Jazzakallahu khairan

2 Komentar untuk "STATIK DAN KEYWORD:Cerita simple"

Waahhhh!!! ungtung le..hihi ^________________________________^

ape yg untung nye en.abak? hihi ^___________________^

Popular Posts

Back To Top