w a n n u r s y a r i f a h

SEGMENT BELAJAR BAHASA ARAB:Mari belajar arab

Salam ukhwah yaa ikhwah

Sekarang saya nak kita belajar bahasa arab.Bahasa syurga ni bagus untuk di pelajari oleh semua lapisan dan peringkat umur.di samping kita dapat menguasai bahasa arab,kita juga dapat memahami ayat al-quran dengan lebih baik.kalau sesiapa dah tahu tu ajarlah yang belum tahu.

Sekarang ni kita manfaatkan teknologi yang ada.kalau rasa letih atau tak nak baca buku,kita boleh belajar melalui video.kalau buku kita boleh beli di popular(selalunya saie beli kat situ,sebab tempat lain jarang ada jual.mahal sikit la sebab err entahlaa.saie beli je hee.).

Baiklah,kelebihan belajar guna video ni kita qkan di rtunjuk secara langsung mengenai tatacara yang betul.cuma harus ada intenet la.kalau buku pula mudah di bawa.(kalau nakm download menerusi playstore android pun dah boleh sekarang ni.)

Inilah masa untuk kita menambah kemahiran dalam pertuturan bahasa arab.

Klik banner di Atas untuk memulakan sesi belajar arab (baik sungguh ore yang buat video tu.kongsi ilmu pada yang lain)

Seperti anda,saya pun akan sama² belajar.hee nanti boleh la kecek arab kan...
Semoga berjaya...

Tag : BAHASA ARAB
0 Komentar untuk "SEGMENT BELAJAR BAHASA ARAB:Mari belajar arab"

Popular Posts

Back To Top