w a n n u r s y a r i f a h

SEBUAH CERITA:Doodle cumel n mujahadah


NTAH KENAPA SUKA SANGAT DEKAT DOODLE.HEE CUMEL JEW..
Mari bercerita..meyh..meyh la...


Saya nak buat doodle yang macam ni.tapi saya tak pandai melukis (walaupun saya dapat A dalam seni lukis hihi).hari tu ada bila dapat tahu cik tengkubutang pandai buat doodle,terus secepat kilat pergi pm dya..hee

Sekarang dya tengah sibuk..so harus saja menunggu....saya nak doodle seperti itu.


KELUARNYA PANJI HITAM

saya nak doodle yang saya tengah duduk tiba² dari arah bukit keluarnya panji²(dari arah bukit tu hanya nampak panji saja).hmm macam filem pula..kiranya scene doodle tu seperti tentera islam menghala kearah saya la,sedang masa itu saya juga menunggu mereka..hee

Hihi..kalau ade pakar doodle boleh menzahirkan niat saya kan best...

P/s-di akhir scene tu saya diberi seekor kuda putih n panji n juga pedang dzulfikar.wah bestnye..(berangan sebentar hihi)


DAH DAPAT KUDA HEE :-p


INI LA DYA...

Hebat betul kan...

Tag : DOODLE
0 Komentar untuk "SEBUAH CERITA:Doodle cumel n mujahadah"

Popular Posts

Back To Top