w a n n u r s y a r i f a h

REBRAND BLOG:Thursday story is defficult decision


Assalamualaikum yaa ikhwah

Cerita hari khamis
Hari ini 2 januari 2014.saya bercadang nak tukar title atau tajuk blog saya ni.sebelum ni kan saya kata nak buat blog yang mesra pelawat.jadi harus la tukar apa yang patut di tukar.(permaisury cinta haty macam segan jew ore nak jatuh haty hmm).bukan title jew,template blog pun saya nak tukar.sebab kurang mesra kalau online guna handphone terutama blackberry.tapi yang template tu saya pandai lah saya pilih sendiri.tapi yang tak pandai n risau sangat pasal title blog kalau di tukar.

Kesan menukar nama blog
Mengikut kata² sifu HH,kalau tukar nama blog agak memberi kesan yang di luar jangkaan.hmm elok saya jangan cuba gatal tangan.hihi selamat sikit.yela..tadi masa sebelum merujuk ke website beliau,saya nak jew submit terus nama baru blog ni.(nama blog tu adalah nama saya sendiri iaitu Nur Syarifah Syed Putera).so saya terus membatalkan nya dan fikir² selepas solat subuh tadi dengan masak seperti pisang nangka masak..ngee..maka itu la saya merujuk sifu HH dulu.

Alternatif lain
Selepas bermesyuarat dengan para lembaga²(nyamuk n semut² yang setia)maka saya akan hanya meletak foto di header blog siap ada nama saya juga.tak perlu tukar title blog.biar dya dok situ. Diam² jew.nanti dok usik gatal tangan lesap terus sahabat saya pula.

Subhanallah walhamdulilah.kita tamat kan kisah tu di situ.mari jojn segme nt new year oleh cik taqisha yang cumel ni ye.


KLIK SINI UNTUK JOIN

Semoga berjaya di ucapkan kepada peserta segment tersebut : )
Ada masa kita jumpa lagi.ilalliqa akhie ukhtie abi umie

Tag : BLOG
0 Komentar untuk "REBRAND BLOG:Thursday story is defficult decision"

Popular Posts

Back To Top