w a n n u r s y a r i f a h

KEMURUNGAN ? : Cuba Hilang kan dengan cara ini




"I am not single"




Atasi rasa kemurungan dengan cara berikut-

Lihat foto² di atas.anda akan hilang rasa kemurungan di sebabkan mood yang tertiba jatuh tu.mesti anda akan tersenyum walaupun sedikit.(kalau tak senyum tu maknanya anda tak da bibir ngee huhu.)













"bawa..aku pergi...

pacu laju laju...

lari dari realiti"



Yang ni macam mana?

Ehehehehe...bergolek golek la kan...(pastikan anda mengawal tahap senyum anda tu untuk mengelakkan mulut anda terkoyak ekoran terlebih luas senyum.)

Saya tak nak upload foto kelakar tahap lipan makan kfc...werk..(sebab foto tu boleh menyebabkan anda sawan 3minit)

Ehehehe..dah hilang rasa kemurungan? Masih tak hilang ? La tahzan.usah bersedey..zikir mampu menjadi penawarnnya.

Silalah baca lagi entry yang lain disini MUSLIMAH BLOGGER

Tag : KESIHATAN
2 Komentar untuk "KEMURUNGAN ? : Cuba Hilang kan dengan cara ini"

ehe....lupakan kesedihan dgn tgok foto gini ^_^×

Popular Posts

Back To Top