w a n n u r s y a r i f a h

HEADER RUMAH:Bersama cik misi techik


HEADER BARU YANG CUMEL

Salam ukhwah fillah.ni la dya header baru saya.hasil karya seni oleh cik Huda .memang best bila dapat header baru macam ni


Yang ni pun cantik

Saya simpan yang ni.nanti boleh tukar².t.kaseh kepada cik Huda kerana sudi menzahirkan lukisan haty saya.kalau anda nak tempah boleh la ke blog cik Huda ye.saya cadang nak tempah lagi la..untuk hias ruma saya ni.

Ni la keje saya,dok hias ruma sampai sarat.asalkan boleh muat or ada ruang,kat situ la saya penuhkan dengan perbagai benda...tapi nanti saya akan kemas balik ruma saya ni supaya tak terlalu kaya dengan widget.

Satu lagi perkara,saya memang suka doodle..cumel sangat.doodle boleh memberikan ilustrasi kepada naluri empunya rumah.

Setiap rumah ada corak kaedah menghiasanya,terpulang selagi mana ia mampu memberikan rasa familia kepada pelawat yang berkunjung.

4 Komentar untuk "HEADER RUMAH:Bersama cik misi techik"

malunya sis...hihihi. terima kasih kembali sebab sudi gunakan design sy yang tidak seberapa ni. nanti sy bagi sticker header blog untuk sis. buat kenangan. hehe

hihi..tpi memang cntik la header tu..nt bule la temph lg..

Popular Posts

Back To Top