w a n n u r s y a r i f a h

AKTIVITI HARIAN:The syarifah store story

THE STORE STORY SYARIFAH


Assalamualaikum saudara saudari

Hari ini saya terbitkan entry baru.pagi kerja,kadang sampai malam,kadang mula petang,pastu sampai pagi.jadi bila saya nak berblognya? Ouh..tu kejap jew boleh berblog.ini kan blog islamic n personal,tak perlu risau pun pasal trafik.saie cume menyambung tali ore² terdahulu untuk menyebarkan dakwah islam saja.


Duduk jew sini tunggu patients datang

Kalau tak ada kerja nak buat pergi cari kerja yang boleh dibuat hihi.kalau penat duduk diam² n tunggu je orang datang.haa senang je kerjakan.eleh,ye lewtew,nampak memang senang,tangungjawap besar tau.dulu nak jadi ustazah,ikut umie,tapi tak ada rezki,dapat bidang lain pula.

Kalau tak sibuk,saya suka buat curture.atau istilah lain mengesan bakteria atau parasit dekat microskop.suka buat kerja macam tu.best sangat.tapi harus hati²,jangan sampai terjangkiti pula.kalau dah masuk dalam darah,haa bahaya tu.itu kalau masa kerja.kalau masa rehat suka hati la nak buat apa.heee...pergi la makan nuh...saya hari² makan nasi ayam goreng+kuah kari+sayur sikit jew.yes.hari² itulah menu saya.jadi,kawan² saya tak hairan dah sebab memang itu yang saya cari kalau time Makan.


Jururawat terlatih hihihi

Kalau dah masa rehat tu boleh la pergi buat apa² yang kita nak.baca quran ke,tengok tv ke,makan ke,minum ke,tidur pun boleh ehe(ada restroom so selalunye duty on-call boleh guna atau kakitangan yang penat boleh rehatkan badan sementara menunggu waktu rehat habis).

Kalau tak nak rehat?harus lah pergi rehat,nanti kalau ada case emergency n urgent,mesti tak dapat rehat dah..ehe padan muko..huhuhu.


Bila larut malam

Bila dah balik kerja,saya pun tranform diri menjadi blogger..hee..lekas² membuka signal wifi agar dapat bersambung dengan world wide wiyerles..uweerk !!! Bermulalah catatan perkongsian kita yang hanya mengisi masa seimbas lalu.

Kalau tak ada nak di kongsikan,saya chat dengan sahabat sendiri,ngusik n sakat²,tanye khabar n sebagainye.kalau masing² ada masa atau cuti,kami akan keluar makan sama.kami suka pergi kampung baru.haa ada masakan siam sedap kat situ.

Masa ni la saya nak makan selain masakan kari.saya suka jus buwh epal dengan nasi goreng daging.dengan kulit² bawang sekali ada..special betui..hihihi.

Cukup untuk setakat ini pertemuan kita,tak manis kalau lama²,jumpa lagi ye.ma'as salama yaa ikhwah

P/s-kisah mengenai khilafah islam mungkin saie x akan buat lagi.saie rase cukup dengan apa yang ada.kalau anda nk lebih saie buat.kalau xpown tgu je la orang selepas saie yg buat..mesti ade tu..

0 Komentar untuk "AKTIVITI HARIAN:The syarifah store story"

Popular Posts

Back To Top