w a n n u r s y a r i f a h

UNIQUE VISIT

MENDAPATKAN LEBIH 1 0 0 UV BLOG SAYA

Assalamualaikum semua,merujuk kepada hasil berbloging dengan beberapa blogger lain,memang sukar untuk kita mendapatkan nilai 100 atau lebih sebagai pengunjung blog yang kekal setiap hari.
Kenapa eh? Haa..saya dah garu kepala yang tak gatal nim.......

Sudah berkali memikirkan tentang hal nim.hmm rasanya apa eh?..susah tau nak dapat lebih pengunjung nim.(macam taukeh taman tema plok gaya)haiyooo..


Saya 2 3 minggu nim sibuk sangat dengan kerja.jadi masa untuk berbloging tu agak terbatas.walaubagaimanapun...kan,saya ada menerima jemputan vip kelas pertama hihi tu jadi pentadbir blog seseorang.dya nim dah taraf sifu dah.err pasal jemputan tu saya okey jew..(ada jugok ore pelawa saie nim)

Jadi tugas utama saya adalah kembali belajar mengenai keyword.llmu mengenai seo,url ping telah berjaya di kuasai.target utama saya adalah mencapai angka 100 atau lebih.saya akan banyakkan review blog-blog lain untuk dapatkan tips dan teknik berblog yang ayu hehehehehe(perasan nye titew)

Err cukup la setakat nim,saya akan anjurkan kempen grand slam blog review(s) tidak lama lagi.insyallah.hadiahnya saya ingat nak bagi kfc,tapi bergantung pada pertumbuhan kadar keluaran negara kasar suku ke4 KDNKA nim...huhuhu(apa kaitan nim)

Tata jumpe lagi nanti

Tag : BLOGGER
2 Komentar untuk "UNIQUE VISIT"

Anda kena rajin blogwalking juga.... saya banyak singgah blog orang lain. Salam kejayaan.

ye btoi²..ramai kate gitu..selain dpt mengeratkan ukhwah dpt news bru

Popular Posts

Back To Top