w a n n u r s y a r i f a h

TRAFIK BLOG

Alhamdulilah,setelah beribu² kali mencuba,prestasi blog saya dalam keadaan baek.bermula semalam trafik blog saya mencatatkan nilai kasar 217 UV di mana telah saya katakan bahawa saya suka ping kan url blog saya ke mana² yang saya gemar.cuma saya tak dapat nak ping blog sahabat saya yang lain kerana memelukan emel peribadi untuk setiap satu url tersebut.maaf ye da try..(saie maksudkn adalah 5 pemenang review blog saie tu).

Insyallah,prestasi blog saya akan turut menyumbang kepada prestasi blog anda juga.(rajin² la tinggalkan link dan melawat sahabat saie juga).setakat jam 23:40 waktu malaysia nim,jumlah Uv telah melepasi angka 420.wahhhh..tak percaya saya angka tu..berkat sokongan dari sahabat saya tu..

Jadi saya pown sangat berbesar hati untuk berkongsi berita gembira nim.bukan senang kan nak dapat.saya harap ia juga dapat memberi manfaat kepada pelawat saya juga.dan anda juga dapat melihat banyak widget² aktif di sidebar blog saya.maaf kalau widget tu menyibuk hihi..sebenarnye widget tersebut termasuk dalam hasrat saya untuk menjadikan blog saya sebagai blog yang menjadi laman tetap pengunjung.

Baeklah,setakat dulu info semasa aktiviti  blog saya selaen menguna pakai nasihat oleh pemenang blog review iaitu kakitravel yang memberi tips blog walking tempoh hari.

Semoga Kita bersua di lain masa ..insyallah

Tag : TRAFIK BLOG
4 Komentar untuk "TRAFIK BLOG"

Popular Posts

Back To Top