w a n n u r s y a r i f a h

MAJLIS PERNIKAHAN ADIK


MAJLIS PERNIKAHAN ADIK

Assalamualaikum,hee tajuk kat atas tu menandakan bahawa adik perempuan saya telah selamat bernikah dengan lelaki pilihan dya tu..huhuhu untung la jodoh datang bergolek tergolek..(jeles titew)
Alhamdulilah,majlis selamat berlangsung pada sabtu lepas.

Saya dapat rasakan,tahun² akan datang bermula dari tahun ini,keluarga saya akan menerima orang baru sama ada cucu atau menantu baru..wah excitednye cik permaisury nim...wiey..terlebih suda..

So saya sangat gembira kerana dapat bersama memperolehi orang baru dalam keluarga saya.jadi pesanan saya untuk adik saya tu..patuhi suami anda..syurga dibawah tapak kaki suami.keredhaan suami itu sangat wajib dan penting,maka saya doakan ikatan suami-isteri kamu berdua kekal ke syurga hendaknye..senyum sokma ye..(err..tak sabar nk dpt anak buah..hihihi saborye cik kak)

So maaf la saya lambat beri tahu anda,saya pown sibuk sangat hingga tak ter-update blog nim..hihi nanti kalau saya dah dapat anak buah saya inform ye..insyallah kalau tak sibuk..

Sekian entry jumpa lagi nanti

3 Komentar untuk "MAJLIS PERNIKAHAN ADIK"

Popular Posts

Back To Top