w a n n u r s y a r i f a h

GA TENGKUBUTANG CELEBRATION 1ST


Assalamualaiikum
Kempen GATEAWAY oleh cik tengkubutang adalah kempen anjuran beliau yang pertama saya sertai.ini semperna ketibaan hari ulang tahun blog nya yang ke-PERTAMA.

GATEAWAY tengkubutang ini memelukan saya untuk membuat entry serta mengikut syarat² yang di tetapkan oleh mereka...meow..hihi..

anda nak sertai GATEAWAY cik tengkubutang? Seperti saya,anda harus mengikuti juga syarat² yang anda di entry beliau.tekan jew foto di di atas nun jauh dimata dekat di haty anda..hihihihi..cik tengkubutang juga antara sahabat saya oleh itu haruslah saya sertai..

Rasanya tak ada apa yang perlu saya coretkan lagi,so mari sertai GATEAWAY anjuran beliau.

Tag : GA SEGMENT
4 Komentar untuk "GA TENGKUBUTANG CELEBRATION 1ST"

Salam ziarah dari segmen yang sama...
Semoga berjaya (^_^)

http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/2013/11/giveaway-1-year-blog-tengkubutang.html

waalaikumsalam.t.kaseh melawat.anda juga semoga berjaya

Berkunjung dari segmen yang sama. Kalau sudi singgah la sekejap ye beramah mesra. :)

Giveaway 1 Year Blog TengkuButang

Entry Terkini : Review Hadiah Kahwin?

goodluck

t.kaseh sudi singgah..insyallah saie akan singah jua blogger laen yg dtg sini

Popular Posts

Back To Top