w a n n u r s y a r i f a h

CPUV KE 2 DAN KE 3



Assalamualaikum

Pertama sekali saya nak cerita pasal kempen cpuv nuffnang nim.
Cpuv nuffnang yang  ke 2 dan ke 3 terima telah di kreditkan oleh nuffnang pada 5 november lalu.baru jew dapat update earning nuff nim dalam beberapa hari lepas.alhamdulilah dapat lagi cpuv nuffnang.terima kasih nuffnang.
Untuk cpuv nuff kali nim kadar bayaran agak tinggi sikit dari yang pertama tu.saya pun tak pasti iklan mana satu.hari tu masa dapat cpuv nuffnang pertama,saya ada hantar tiket ke Jessica Goh.dya balas tapi ada keyword macam nim,impression(paparan/tayangan).macam royalti pula hihi..maknanya kredit yang cpuv nim adalah impression pihak ads/nuff kepada kita.syukurlah ada kan.

Cerita kedua
Mungkin ada tertanya apa maksud sponsor post yang tertera di akaun saya tu kan.
Saya jelaskan ye.
Sponsor post nuffnang.
Maksud di atas adalah sponsor post mengenai derma bencana taufan di filipina.sponsor tu mengalakan kita untuk menderma membantu mangsa bencana di filipina.nilai -rm5 adalah jumlah kredit yang di tolak dari earning saya kepada nuffnang sebagai derma ikhlas.wang tersebut adalah hasil sumber dari sahabat saya/pelawat saya yang sudi berkunjung ke laman ini.
Elok rasanya saya dermakan wang tu untuk kegunaan yang memelukan.daripada saya biarkan tersimpan tanpa terusik dalam akaun nim.bukan boleh beranak berrjuta pun kan.sekurang kurangnya,kanak kanak,wanita,warga emas serta mereka semua dapat mengurangkan kesan dari bencana alam tersebut.mungkin ada yang sedang belapar atau kesejukan sekarang nim.dengan wang tersebut mereka boleh dapat makanan atau selimut mungkin juga ubat ubatan.
So setakat nim dulu entry saya.moga setiap kebaikan kita mendapat ganjaran pahala kelak.Ameen Yaa Rabb.
P/s-Dalam haty,teringatkan saudara kita di syria.

Tag : CPUV
0 Komentar untuk "CPUV KE 2 DAN KE 3"

Popular Posts

Back To Top