w a n n u r s y a r i f a h

Contest Seo Eridy



Contest Seo Eridy

Assalamulaikum semua.saya nak kongsikn aktiviti yang saya sertai iaitu Contest Seo Eridy yang di anjurkan oleh mr.eridy .wah...hadiah agak lumayan hee..lebih tinggi dari nuffnang huhu..apa yang mencabar mengenai CONTEST SEO ERIDY?

Entry ni berkaitan dengan kempen seo.maknanya,seo ni penting untuk sesebuah blog.saya sendiri belum mahir dalam ilmu Seo nim apatah lagi nak jadi pakar.tapi kita haruslah mencuba sertai Contest Seo Eridy nim.

Dalam entry saya yang lepas dimana saya ada menyiarkan tips dan teknik untuk mendapatkan seo yang baik.jadi sekarang saya ingin sertai pula kempen.saya rasa kempen CONTEST SEO ERIDY NIM banyak menggunakan kemahiran kita.jadi saya ingin mencuba nya..mana la tahukan,kowt² menang rm500 huhu..oleh itu,kita mencuba nasib dalam contest seo eridy.

contest seo eridy ..adalah satu GA contest berkaitan seo yang pertama saya sertai.hihi..untuk mendapat peluang menang tu agak sukar,walaubagaimana pun ianya tetap ada.caranya kita join dulu CONTEST SEO ERIDY .baru la ade peluang untuk menang.

harus di ingat, CONTEST SEO ERIDY adalah berkaitan seo di search engine optimum.yang mana memelukan kehebatan seo anda.

Baiklah,pada yang nak sertai,boleh jew ke laman blog mr.eridy tu untuk maklumat lebih mendalam berkaitan CONTEST SEO ERIDY .menang rm500 menjadi rebutan ramai..

Jumpa lagi semua contest-seo-eridy

20 Komentar untuk "Contest Seo Eridy"

salam...da follow..terima ksih sudi join segmen "i will follow you" by Syira Lokman. Tolong follow peserta lain juga ye? tunggu juga keputusan 3 blog yang akan direview :) tq !

Assalamualaiku... salam perkenalan. Cik permaisuri pun join juga. Banyak ke teknik seo yg ada, nak belajarlah dgn awak. Semoga berjaya. Sayapun join jugak. Bolehlah terjah nanti ya.

http://www.sensasi2020.com/2013/12/contest-seo-eridy.html

TQ....

wsalam..ye saie ade join kempen tu..ilmu seo tu ade tpi ilmu keyword tu blom ade..seo+keyword akn wt blog anda jd sesak n top..

Gud luck, saya pun join juga http://goo.gl/nt2J2O :D

t.kaseh suffer8zine..moga awk berjaya tersenarai pemenang contest seo eridy : )

Nice entry :) Datang BW dari contest yang sama :D

Jom Terjah : Siapa Sebenarnya Eridy?

good luck..liniey pun dh join :)

http://iamliniey.blogspot.com/2013/12/contest-seo-eridy.html

Hi...salam kunjungan...saya dari contest yang sama...good luck!

singgah sini,klik2, baca2, hehe..

jom http://tiny.cc/jengukblogsayapula :)

Entry terbaru saya, TEMPAH LOGO MURAH : http://tiny.cc/tempahlogomurah

Salam kenal antara blogger.

good luck....join join ramai2 dan perbaiki teknik SEO kita.

wsalam sofinah..t.kaseh melawat sini..semoga awok berjaya juga

Popular Posts

Back To Top