w a n n u r s y a r i f a h

CARI REZEKI DAN DAPAT REZEKI

image

ITEM YANG MUNGKIN SAYA AKAN JUAL

Assalamualaikum semua.sesuai dengan tajuk di atas memungkinkan saya untuk mencuba benda baru iaitu berniaga.perkara pertama yang saya lakukan adalah menyemak apakah produk yang terlaris di pasaran sekarang.jadi selepas dalam sebulan lebih buat tinjauan peribadi,maka saya bercadang memilih produk kecantikan sebagai medium pendapatan sampingan insyallah.produk ni dari korea yang membantu mencerahkan kulit dalam jangka panjang penggunaannya.produk ni sudah berada di pasaran malaysia bertahun tahun,tapi saya baru je tahu kewujudan produk ni.sebab tu saya rasa mungkin ada rezki kalau jual produk nim.tak pe kita cuba dulu.

image

CONTOH SELEPAS GUNA PRODUK RED POMEGRANATE LOTION

Foto di atas contoh selepas guna produk RED POMEGRANATE LOTION.sebelum saya ingin menjual produk ni saya sudah pun membuat pesanan supaya nanti biar saya yang membuat testimoni produk ni dulu.tujuannya kita mahu lihat hasil selepas kegunaan produk korea nim.kalau kesan positif maka saya akan pilih produk ni.lagipun harga dia berpatutan berbanding produk komersil lain.

image

SUMBER TUMBUHAN

Mengenai sumber bahan RED POMEGRANATE ni,elok kita mengetahui apakah sumber di dalam pembuatan RED POMEGRANATE.foto di atas memberi tahu kita bahawa ianya adalah dari sumber tumbuh-tumbuhan.

image

TUMBUH-TUMBUHAN

Rasanya tumbuh-tumbuhan ni banyak di korea.jadi bila guna sumber tumbuh-tumbuhan,rasa selamat tu ada la.keyakinan saya nak guna pun ada.

Buat masa ni biar lah saya yang membuat testimoni dulu..hihi..kalau keputusan positif maka ssya akan jual produk ni dengan harga runcit.harga bergantung la pada harga borong.sebelum saya ingin menceburi peniagaan sampingan ni,maka elok saya mempekemaskan sistem online dan kaedah pesanan seperti emel,dan lain-lain lagi supaya kalau jadi nak jual produk ni,mudah la pelangan nak membuat pesanan.dan juga saya pun mestilah ada masa untuk membuat pos setiap pesanan yang saya terima.mungkin saya akan dapatkan pebantu yang boleh membantu saya uruskan hal ni.kalau boleh saya mahu memberikan rapid respone kepada setiap pesanan.insyallah kalau menjadi plan saya nim.

Setakat ni saya hanya mahu promote produk RED POMEGRANATE,sebab kalau nak promote lebih-lebih kena ada komitment tinggi,jadi saya hanya promot satu item sahaja.insyallah kalau ada rezki produk lain tak kemana kan...yang penting doa di susuli usaha.Allah Maha Kaya,Dia akan memberi rezki kepada yang di kehendakiNYA..yang penting halal.

So semua usaha dan rancangan ni serah pada Allah untuk tentukan.moga ada redha dan keberakatanNYA.Rezeki dengan berblog harap ada keberkatan jadi saya hanya memaparkan benda elok sahaja.

*P/s-saie dapat lagi dua unit cpuv/cpm xaxis dari pihak nuffnang.tapi telah kredit pada 5 november lalu.jumlah nya lebih tinggi dari cpuv yang pertama tu.Alhamdulilah murah rezki kita.t.kaseh nuffnang : )

sekian dulu sebuah entry mengenai hasrat saya.jumpa lagi nanti.ilalliqa ikhawah

Untuk pesanan,sila klik foto tangan di atas.anda akan di Bawa ke laman penerangan pesanan.

Tag : REZEKI BLOG
0 Komentar untuk "CARI REZEKI DAN DAPAT REZEKI"

Popular Posts

Back To Top