w a n n u r s y a r i f a h

SENARAI BLOG REVIEWLIST NOVEMBER/13



Assalamualaikum semua.setelah tamat kempen review blog list tempoh hari yang mana tujuan asalnya adalah untuk memberi perhargaan kepada para pelawat blog saya yang tanpa jemu singgah ke blog ini walau mungkin sibuk dengan aktiviti harian,maka saya berasa sangat senang hati untuk menyenaraikan blogger bertuah tersebut.walaubagaimanapun,ini hanya terhad kepada5 blogger saja.

PEMENANG-PEMENANG BERIKUT SEPERTI DI BAWAH



#NOMBOR 5
MONTANABLOG

Blogger tersebut menduduki angka 5 dalam senarai blog review list untuk bulan november.Ehem..ehem..dengar cerita dya nim peminat filem tamil?? Uhuhuhu betul ke?kalau nak tahu bolehklik pada nombor 5 tu.mesti banyak foto-foto filem tamil di blog dya.hihihi sejujurnya,saya jarang jumpa kaum adam minat filem tamil.


#NOMBOR 4
aryaestinengtyasblog

Blog yang banyak berkongsi info mengenai masakkan dan makanan.hmmm..buat saya lapar je kan..saya nim kalau orang duk tayang foto masakkan memang cepat lapar.kalau orang duk cerita pasal masakkan lagi buat saya terbayang-bayang makanan tu.so tahniah aryaesnengtyas.anda berada dalam senarai pemenang review blog saya ^_^


#NOMBOR 3
blogsantai

Kedudukan ini menjadi milik sahabat setia blog saya yang mana cik raudzah rajin melawat blog saya tanpa jemu.dan saya juga bila tak buat entry baru akan meluangkan masa membaca entry di blog dya.antara yang menarik perhatian saya adalah entry berkaitan naga.ya..sehingga kini kita sering tertanya adakah naga itu wujud?tidak ada tulang mahupun tempat tinggal naga disahkan sehingga kini.walau belum di sahkan wujud,ia tetap menjadi mitos popular di kalangan masyarakat.


#NOMBOR 2
Blogzamzoro

Naib juara bagi blog review ini di miliki oleh zamzorro.blog ini banyak tersimpan rahsia blog yang hebat.saya juga merujuk blog ini untuk mempelajari berkaitan seo,cpuv dan banyak juga tips saya dapat.bagi saya,blog zamzoro sudah mempunyai niche tersendiri,bila saya teringat seo atau cpuv,saya akan mengingati blog zamzoro.heeee ^_^× .setiap arahan dan entrynya mudah difahami dan padat dengan tips menarik.jadi itu menjadi salah satu sebab blog kita akan dikunjungi pelawat tetap.sebelum saya dapat cpuv pertama dulu,saya dah merujuk melalui blogzamzoro tentang cpuv,namun,dalam tempoh beberapa hari selepas itu,saya di kejutkan dengan cpuv pertama di blog saya.hmm tak nak cerita pasal tu.so anda boleh review blogzamzoro mengenai tips seo.


JUARA BLOG REVIEW NOVEMBER PERMAISURY CINTA™
kakitravelkhairuddinblogspot

Alhamdulilah,akhirnya kempen ini telah tamat dengan tanpa sebarang masalah.juara untuk blog review list permaisury cinta™ bagi bulan november jatuh kepada kakitravelkhairuddinblogspot.tidak hairan lah dya akan menang sebab dya rajin singgah ke blog saya nim.maka rezki ini milik dya.blog khai nim juga mempunyai nichee yang tersendiri.memaparkan keindahan ciptaan Allah s.w.t seperti tempat menarik.antara yang mendapat perhatian saya adalah kawah yang berasap putih tu.hee kat malaysia rasanya tak ada kawah macam tu.kalau anda nak tengok rupa kawah tu boleh singgah ke blog kakitravel.

Blog kakitravel mempelihatkan kita tentang indahnya alam ciptaanNYA.saya juga seronok melihat keindahan tempat orang menerusi entry dya.terasa mahu pergi bercuti je nim.

Baiklah,saya bercadang untuk mengadakan kempen blog review setiap bulan,dan untuk kempen pada bulan disember akan saya nyatakan tarikhnya kemudian.hadiah mungkin akan di pebagaikansupaya kempen menjadi lebih menarik.untuk ganjaran bulan november,saya akan mempromot blog mereka selama 7hari bermula 1hb-7hb disember tanpa had.(insyallah)

Terima kaseh saya ucapkan pada semua,saya akan memperbaiki lagi corak kempen untuk segment akan datang.jumpa lagi semua ^_^×



6 Komentar untuk "SENARAI BLOG REVIEWLIST NOVEMBER/13"

Thanx admin.. :) saya nak jemput awak buat satu entry kat blog saya boleh x..? dah berbulan saya x update blog http://zamzoro.com disebabkan banyak perkara lain yang perlu saya lakukan.

sesame..ehh ..buat entry kt blog awok? bule ke mcm tu?

Kalo berminat.. awak hantar kat saya by email.. :)

Popular Posts

Back To Top