w a n n u r s y a r i f a h

KILATKAN KUKU


Assalamualaikum semua.sekarang saya kongsikan petua yang saya amalkan dulu.bawang putih nim boleh mengilatkan kuku jari anda.walaubagaimana pun,ianya hanya sementara saja.saya bagitahu rahsia lagi yang orang memang tidak pernah ambil tahu.kalau anda perasan selalunya abu rokok tu kita buang.akan tetapi ambil sedikit abu rokok tu dan gosok kan di kuku sampaikilat.

Abu rokok adalah hasil tembakau atau tumbuhan dan untuk menggunakan nya harus memilih tembakau ( cara mudah adalah batang rokok.tak perlu hisap rokok tu.cuma bakar dan biarkan rokok tu menghasilkan abu nya sendiri.pastikan anda mengawasi rokok tersebut.)

Semua apa yang saya kongsikan ini telah saya lakukan masa zaman sekolah menengah.benda pelik kadang-kadang orang tak sangka memberikan manfaat.saya syorkan hanya gunakan bawang putih.
Tapi nanti basuh tangan dan jari selepas tu ye.

Selamat mencuba ^_^

0 Komentar untuk "KILATKAN KUKU"

Popular Posts

Back To Top