w a n n u r s y a r i f a h

BLOG REVIEW LIST


Assalamualaikum semua.sekarang saya menganjurkan kempen segment saya sendiri sebagai perhargaan kepada para pelawat dan sahahat blog saya yang sentiasa melawat blog saya tanpa jemu.oleh itu suka citanya saya ingin menganjurkan segment yang hanya memelukan tempoh singkat saja sebagai tanda berterima kaseh saya pada pelawat saya.bukan bermakna yang tidak menang saya tidak singgah blog mereka,malah saya sentiasa melawat blog mereka.cuma pemenang tersebut akan saya ping url blog mereka tanpa had selama mana saya mahu di laman sosial dalamtempoh 7hari.maksudnya disini,setiap ping yang saya buat mampu mendatangkan hasil sebanyak paling kurang 4-5 unique visit insyallah.itu sebagai angaran hasil dari permehatian sayaterhadap traffik blog dan juga kebekesanan ping blog ke laman sosial.blog saya biasanya meninggkat jumlah unit pelawat akan tetapi merosot setiap hari khamis.saya tak tahu kenapa.mungkin ramai pelawat saya terdiri dari insan yang menghidupkan amalan-amalan kerohanian di malam jumaat agaknya.Alhamdulilah kalau begitu.

SYARAT AM KELAYAKKAN:
*Segment Blog list ini saya anjurkan mempunyai syarat am.iaitu 5 blog paling aktif melawat blog saya akan saya review dan kongsi entry blog  mereka ke mana-mana laman sosial yang saya kunjungi tanpa had.(maksudnya saya akan ping url blog mereka bersama url blog saya sekali.kalau 5 kali saya membuat ping blog ke facebook,maka 5 kali juga blog mereka di pingkan.

*5 blogger yang paling kerap berblog walking serta meninggalkan  bersama url blog mereka di ruang koment akan dipilih.

*tidak dikenakan syarat lain,melainkan hanya koment serta link anda akan di kira jumlahnya.

*tempoh masa segment adalah bermula pada jam 12.00 tengahari,24 /11/13(waktu malaysia) hingga 12.00  malam 27/11/13 (waktu malaysia)

.*Senarai pemenang akan di paparkan dalam tempoh 3 hari.

*setiap koment dan link akan di kira melalui email yang saya dapat dari mula tempoh kempen hingga akhir tempoh kempen.

*anda boleh koment dan tinggalkan link blog anda di mana-mana ruang koment entry saya.

*5 pemenang akan di review selama 7hari tanpa had.

Sekian semoga berjaya. : )


POLO SEDAN

3 Komentar untuk "BLOG REVIEW LIST"

Popular Posts

Back To Top